maandag 5 juni 2017

Serie #69 Zwemdiploma

Afgelopen dinsdag, toen ik omringd was door uitgestanste diertjes, kwam ik opeens op het idee om kaartjes te maken ter gelegenheid van het behalen van zwemdiploma's. Zowel de kikkertjes als de walvis leken mij hier heel geschikt voor. Een beetje puzzelen met papiertjes en een nieuwe serie was geboren:





Gebruikte materialen
-Stans walvis & kikker: Marianne Design // Eline Pellinkhof
-Scrappapier: Marianne Design // Eline Pellinkhof
-Stempels: Joy! Crafts
-Gekleurd papier
-Witte uniball gelpen

 Ik vind ze heel erg schattig! Enne... deze week komt er nog een blogberichtje van mij online. We hebben afgesproken dat de oneven weken voor mij (Mirjam) zijn en de even weken voor Jacqueline. Maar ik heb zoveel kaarten die ik wil laten zien dat ik nog wel een berichtje ga posten deze week!

Liefs,
Mirjam



3 opmerkingen:

  1. Erg leuk idee! Mooi gedaan. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk!
    Perfect voor een zwemdiploma en wat is het kikkertje schattig zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen