maandag 19 juni 2017

Een baby geboren... #8 Tharah

Tussen de laatste post met deze titel zijn er echt wel meer baby's geboren, maar sinds de laatste keer heb ik niet echt een kaartje met een naam gemaakt (het geboortekaartje wat wij in opdracht maakten niet meegeteld natuurlijk). En dat heb ik nu dus wel gedaan :-). Een collega van mij, waar ik een keertje heb mogen logeren omdat ik 's avonds les had en de dag erna weer vroeg moest beginnen met werken, heeft een baby gekregen. Een meisje. Ik had ook net een nieuwe stans binnen gekregen, dus die moest ik natuurlijk wel uitproberen:

Gebruikte materialen: 
-Stans & Scrappapier: Marianne Design/Eline Pellinkhof
-Cardstock: PickUp Basic Paper
-Stempels: Biblejournalingnl / Karin Joan
-Fineliner
-Envelope Punch board (de hoekpons)
-Witte gelpen

En, hoe vinden jullie dit kaartje?

Liefs,
Mirjam

1 opmerking: