donderdag 8 juni 2017

Duo #12 stoere verjaardagskaarten

Begin mei bestelde ik een heel erg leuk blok scrappapier via Amazon. Het zou 12 mei aankomen, maar dat werd 27 mei. Gelukkig bleek dat het het wachten wel waard was, want oh, wat is het papier mooi en bruikbaar. Ik heb er dan ook al veel kaarten mee gemaakt en vandaag laat ik je er twee van zien. Voor de tweede kaart gebruikte ik alfabetstickers die ik in eerste instantie helemaal niet bedoeld had voor kaarten maken. Ik doe ook aan Bijbel Journaling en hier kun je daar meer over lezen en zien. Leuk als je verschillende hobby's hebt en dat je voor die hobby's voor een deel dezelfde materialen kunt gebruiken!


Gebruikte materialen:
-Stansen: Marianne Design
-Scrappapier: Docrafts / Papermania
-Kraftpapier: Joy! Crafts
-Alfabetstickers: Pipoos
-Dymo lettertang

Ik hoop dat jullie deze kaartjes net zo leuk vinden als ik ze vind! 

Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stoere kaarten! Mooi gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes en inderdaad ook erg mooi papier, snap dat je dat al veel gebruikt hebt! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen