maandag 8 mei 2017

Duo #11 Walvis

Ooh, wat schattig! Dat was mijn eerste reactie toen ik de walvis collectable van Eline Pellinkhof zag. Hadden jullie dat ook? Ik vind hem super leuk voor (kinder)verjardagskaarten en babykaartjes. Ja, daar staat hij echt heel erg leuk op! Kijk maar mee:

Gebruikte materialen:
-Scrappapier & Stansmal: Marianne Design
-Stempels: Els Brigé
-Gekleurd cardstock
-Signo Gel pen

Hoe vind jij deze kaartjes? En wat voor ideeën heb jij met de walvis stansmal?

Liefs,
Mirjam


3 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk! Als je binnenkort eens bij mij komt, zie je hem ook!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaarten heb je gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gemaakt, schattig ook om hem in het roze te stansen. Zou ik niet gelijk aan denken, maar heel leuk! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen