dinsdag 2 mei 2017

Babykaarten meisje

Zo, daar ben ik weer eens! In de afgelopen tijd heb ik best wel wat kaarten gemaakt, in verschillende catergorieën, dus ik heb weer wat voorraad om te laten zien. Vandaag wil ik jullie graag de babykaarten voor meisjes laten zien die ik gemaakt heb. Ik had voor mijn verjaardag allemaal blokjes papier gekregen, en daar zaten uiteraard blokjes voor babykaarten bij. Ook had ik zelf nog een blokje papier voor babykaarten gekocht bij Oma Dee. Met deze blokjes ben ik aan de slag gegaan, en zelf ben ik er eigenlijk wel heel blij mee. Ik had de romper snijmal van Mirjam geleend. Deze is echt zo leuk, misschien koop ik m zelf ook nog wel!
Dit zijn de kaartjes voor de baby meisjes die ik heb gemaakt:




Gebruikte materialen:
- scrappapier: Echo Park 'Bundle of Joy' en 'Lullaby'
- snijmal: My Favorite Things,
 Marianne Design (kaart 1,2 en 4)
-stempels: Els Brigé, (kaart 1 en 3)
My Favorite Things (kaart 2 en 4)

Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze kaartjes vinden ;-)

Liefs,
Jacqueline



2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten! Mooie kleuren en het rompertje is inderdaad erg leuk (heb hem zelf ook :)) groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen