dinsdag 28 februari 2017

Bijbeltekst kaarten voor Costa Rica!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een blog heb geschreven. Dit komt omdat ik de laatste tijd behoorlijk druk ben met mijn opleiding. Maar ik probeer nog wel tijd te maken op kaartjes te maken.
Ik heb een tijdje geleden een opdracht van mijn zusje gekregen. Zij hoopt in september voor een jaar naar Costa Rica te gaan. Ze gaat daar het Evangelie verspreiden onder studenten. Nu wil ze in die tijd wel kaartjes blijven sturen naar mensen, dus heeft ze mijn gevraagd of ik kaartjes met Bijbelteksten wil maken. Dus daar ben ik maar gelijk mee aan de slag gegaan. Ik wil er twee aan jullie laten zien.


Gebruikte materialen
- Kraftpapier: Joy!Crafts
Scrappapier: Action
Stempels: Vervestamps

Liefs Jacqueline

1 opmerking:

  1. Mooie kaartjes zijn het. Wat bijzonder om naar Costa Rica te gaan voor evangelisatie onder studenten...Spannend ook!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen