maandag 9 januari 2017

Supersimpel kaartje met washi tape

Hoi!

Allereerst allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar. Ik ben er vorige week helemaal niet meer aan toegekomen om een blogberichtje te schrijven, het blijft lastig. Maar, vandaag heb ik weer een kaartje wat ik aan jullie wil laten zien. Het is er eentje die ik al een tijdje geleden heb gemaakt. Ik heb de laatste tijd niet zoveel kaartjes gemaakt, nou ja, wel een aantal, maar die kan ik nog niet laten zien... :-) Het enige wat ik voor dit kaartje gebruikte waren washi tape en een stempel (en een basiskaartje en inkt natuurlijk!). Het tapeje is echt heel erg leuk hè? Ik bestelde hem via Aliexpress, eigenlijk voor mijn Bullet Journal (combinatie planner, agenda en lijstjesboek), maar je kunt hem ook prima voor kaartjes gebruiken! De stempel leende ik van Jacqueline!

Gebruikte materialen:
Washi tape: Aliexpress
-Stempel: Marianne Design

Zo'n kaartje is natuurlijk super handig als je er even snel eentje wilt maken, omdat je per ongeluk een verjaardag vergeten was. Of als je je voorraad kaartjes snel wilt aanvullen!

Ik hoop dat jullie dit een leuk berichtje/kaartje vinden!

Liefs,
Mirjam

1 opmerking:

  1. Dat is zeker leuk washitape! Enig voor een feestelijk kaartje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen