maandag 23 januari 2017

Serie #66 Stoere verjaardagskaarten

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een serie van drie kaartjes zien. Deze kaartjes heb ik allemaal met hetzelfde papier gemaakt en zijn alle drie bestemd voor een verjaardag. Toen mijn stoere neefje pas al 15 werd wilde mijn moeder een leuk kaartje voor hem. Ik kwam erachter dat we bijna geen verjaardagskaarten die leuk zijn voor jongens/mannen hadden. Dus was het vandaag mijn taak om drie wat stoerdere kaarten te maken. Het was best lastig, vooral omdat ik, behalve dan voor de geheimzinnige opdracht die wij hebben gekregen, al een tijd geen kaartjes meer had gemaakt. Maar volgens mij is het aardig goed gelukt.

Ik gebruikte eigenlijk kerstpapier van BoBunny, waar ik nog bijna een heel blokje van had liggen. Maar als je de wat neutralere papiertjes (dus die zonder sneeuwvlokken) gebruikt, kan het best. Een beetje schuiven met stukken papier en voor ik het wist had ik al drie kaartjes klaarliggen. Het was leuk om weer terug in de knutselmodus te zijn!



Gebruikte materialen: 
-Stempels: Stampin' Up & Marianne Design
-Scrappapier: BoBunny
-Kraftpapier: Joy! Crafts
-Washi tape: HEMA

Welke kaart vind jij het leukst? En vind je ze stoer genoeg?

Liefs,
Mirjam



1 opmerking:

  1. ik vind ze stoer genoeg! Mooie kleuren en mooie lay out.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen