maandag 16 januari 2017

30 jaar!

Hoi,

Vandaag werd mijn zwager, Mirjam's broer, 30 jaar! Daarvoor maakte ik drie kaartjes, want ik vind het altijd fijn om keuze te hebben ;-)
Bij alledrie de kaartjes gebruikte ik de stempelset met leeftijdsverkeersborden van Joy!Crafts. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.




Gebruikte materialen:
- Kraftpapier: Joy!Crafts
- Stempels: Joy!Crafts en Els Brigé
- Washi tape: Hema

Het eerste kaartje heb ik uiteindelijk aan mijn zwager gegeven, ik vond deze het best bij hem passen. Welke vinden jullie het leukst/mooist?

Liefs Jacqueline

3 opmerkingen:

  1. Ik vind ze alle drie leuk, maar de eerste en derde hebben mijn voorkeur! Jij hebt er een paar in voorraad!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes! Ik vind de eerste ook het leukste, leuk stempelset Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn hele leuke kaartjes,
    alle drie ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen