vrijdag 30 december 2016

Stempels huwelijk Els Brigé

Ha allemaal!

Het duurde weer even voordat dit berichtje er is. Dit omdat het maandag 2e Kerstdag was, en ik toen een beetje vergeten ben om een berichtje te posten.. En ik heb het de laatste tijd een beetje druk, want ik heb besloten om de schoolbanken weer in te gaan. Ik ga de pabo doen! :-) Maar daarvoor moet ik nog wel even een toets aardrijkskunde doen, dus ik zit veel te leren.
Maar, ik heb natuurlijk wel wat leuke kaartjes om te laten zien. Zoals jullie weten heb ik pas stempels van Els Brigé gekocht. Met de verjaardagsstempels hadden we al wat kaarten laten zien. Maar ik heb ook de huwelijksstempels gekocht, en daar wil ik  nu een paar kaartjes van laten zien.




Gebruikte materialen:
-Stempels: Els Brigé
Scrappapier: My Minds Eye

Wat vinden jullie ervan?
Ik heb voor Kerst ook de Els Brigé babystempels gekregen van mijn man! :-) Daar hoop ik gauw wat kaartjes van te kunnen laten zien.

Liefs Jacqueline

1 opmerking:

  1. Oh wat leuk de pabo! Heb ik ook 'op latere leeftijd' gedaan. Heel veel succes.
    je kaartjes zijn top!
    Ook voor jou een goede en gezellige jaarwisseling!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen