maandag 14 november 2016

Een tijdje weggeweest

Lieve allemaal,

Ik ben een tijdje weggeweest. En Jacqueline ook. Maar... wij zijn van plan om een comeback te maken. Vanaf vandaag. We willen proberen om minstens 1x per week een blogpost te plaatsen. Misschien worden het er over een poosje meer. Maar voorlopig kun je op maandag een teken van leven van ons verwachten.

We zijn allebei erg druk geweest. Zeker voor mij is het nog niet voorbij (hoewel Jacqueline ook heel druk was en is), want ik bevind mij momenteel in mijn afstudeerjaar. En dat heeft mijn prioriteit. Wil je meer over mijn activiteiten (onder andere haken, handlettering en Bullet Journaling) lezen, dat kan op mijn andere blog. Daar ben ik iets trouwer met berichtjes posten.

Dit blog is dus alleen voor kaartjes. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat al heel lang niet gedaan had, tot vorige week. Jacqueline had namelijk een hele leuke stempelset gekregen en die mocht ik ook een dagje lenen. Toen kwam ik erachter dat kaarten maken toch wel heel erg leuk was ook. Het kaartje wat ik vandaag laat zien heb ik er niet mee gemaakt, maar is daarom niet minder leuk:

Gebruikte materialen:
-Stempel: Marianne Design
-Scrappapier: My Minds Eye
-Kraftpapier: Joy! Crafts
-Houten bloemetje: Action

Ik hoop dat jullie het leuk vinden weer wat van ons te horen!

Liefs,

Mirjam (& Jacqueline natuurlijk ook!)

2 opmerkingen:

  1. Leuk om weer een berichtje van je/jullie te lezen :) welkom terug! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om hier weer iets te zien!
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen