maandag 28 november 2016

Duo #10 Els Brigé

Lieve allemaal,

Eindelijk weer een blogberichtje van mij. Vorige week mislukte het, omdat ik niet meer wist hoe het moest ;-) Maar hier is ie dan!
De laatste tijd ben ik lekker bezig met kaartjes maken. En ik heb dus een hele leuke stempelset aangeschaft van Els Brigé :-) Ik ben er gauw mee aan de slag gegaan, en heb er best een aantal kaartjes mee gemaakt. Ik wil er twee aan jullie laten zien :



Gebruikte materialen:
- Stempels: Els Brigé
- Scrappapier: My Minds Eye
- Kraftpapier: Joy!Crafts

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Laat je het weten in een reactie?

Liefs Jacqueline

Psst, we hebben trouwens een super leuke opdracht gekregen. Maar wat dat is, houden we nog even geheim ;)

3 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes en ik ben heel benieuwd naar jullie opdracht! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoere kaartjes! Mooi hè, die tesktstempels!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen