zaterdag 4 juni 2016

Oh deer...

Zooo schattig, dat hertje van Eline. Ik wilde hem al voor mijn verjaardag, maar toen was-tie helaas uitverkocht. Maar omdat ik dus platen voor mijn Big Shot nodig had, kocht ik maar meteen ook het hertje. En dit is de eerste kaart die ik ermee maakte. O nee, ik gebruikte het hertje ook op de kaart voor mijn broer. 

Vandaag is trouwens de grote dag. Van 's morgens 10.00 tot 's middags 15.00 staan we op de verkoping bij de kerk. Hopen jullie mee dat we een goede verkoopdag hebben?

Gebruikte materialen:
-Stempel, Scrappapier & Stans: Marianne Design
-Kraftpapier: Joy! Crafts


Liefs,
Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Mooi en lief kaartje
    Veel succes vandaag
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje! Het hertje blijft schattig. Succes met de verkoop Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met de verkoop!
    Dat komt vast weer goed met al jullie mooie kaartjes.
    En het zal ook mooi weer worden, dus helemaal top.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is echt een schatje, dat hertje! Ik heb hem zelf ook maar nu ik jouw kaartje zie wil ik er ook weer heel gauw mee aan de slag. Heel veel succes met het verkopen van kaarten. Ben benieuwd wat de opbrengst wordt! Succes! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd! Ze blijven te schattig die hertjes... :-)

    Lieve groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen