donderdag 16 juni 2016

Duo #8 New Home & een nieuwtje

Een collega van mij is pas verhuisd, dat is natuurlijk een kaartje waard. En omdat ik toch lekker bezig was maakte ik meteen nog een verhuiskaartje:


Gebruikte materialen:
-Scrappapier: My Mind's Eye
-Stempels: Ehm... ik kocht ze bij de HobbyCraft en ben vergeten van welk merk ze zijn
-Houten huisjes: Action
-Dymo lettertang


Nog een nieuwtje... Ik miste het bloggen over andere leuke dingen dan kaartjes maken best wel. En omdat dit blog nu van Jacqueline en mij is (echt, we gaan proberen om wat vaker te posten) heb ik besloten om dat op een ander blog te doen, namelijk hier: www.craftjunkiemirjam.wordpress.com Kom gerust even kijken, dat zou ik erg leuk vinden!

Liefs,
Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes! Ik vind die stempel ook erg gaaf Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben gaan kijken. Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga je link volgen. Dank je. En de kaarten zijn super mooi. Vooral het verhuiskaartje.

    BeantwoordenVerwijderen