donderdag 2 juni 2016

Duo #7 Romper & SU aapjes

Vorige week had ik nieuwe platen nodig voor mijn Big Shot. Ik besloot om maar meteen meerdere knutselspulletjes aan te schaffen, zodat ik geen verzendkosten hoefde te betalen. Ik bestelde onder andere deze leuke rompermal van My Favorite Things. Ik wilde hem al een tijdje hebben en nu besloot ik dat het tijd was. Ik maakte verschillende kaarten waarbij ik tekst stempelde op de rompers. Maar toen dacht ik aan de rompers van mijn nichtjes en neefje. Deze zijn niet altijd wit (en saai) maar hebben soms ook leuke figuurtjes erop. Ik besloot om de aapjesstempel van de Zoo Babies erbij te pakken. Voor de ene kaart heb ik een romper die helemaal met aapjes is bestempeld gemaakt, bij de andere heb ik er alleen eentje op het buikje gezet. Ik vind ze helemaal leuk geworden, wat vindt jij?


Gebruikte materialen:
-Scrappapier: Marianne Design
-Stempels: Stampin' Up (aapjes)
 Marianne Design (tekst kaart 1)
Joy! Crafts (tekst kaart 2)
-Mal romper: MFT
-Cardstock
Liefs,
Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Slim om gelijk meer knutsels te bestellen ;) en heel leuk natuurlijk! Ik vind het rompertje ook erg gave stans. Leuk idee om ze met de aapjes te bestempelen! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om zo die schattige figuurtjes op de romper te maken. Zijn ze meteen niet meer zo saai.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een leuk idee. Prachtige kaarten zo.

    BeantwoordenVerwijderen