dinsdag 5 april 2016

Shoplog #11 Knotsgekke Kaartendagen

Hoi allemaal,

Sorry dat ik weer een tijdje niets van mij heb laten horen. Ik ben een poosje ziek geweest en heb het heel erg druk met school. Gelukkig kan ik steeds meer dingen afstrepen van mijn jaarplanning en over een aantal weken hoop ik helemaal klaar te zijn met het derde jaar en hoef ik nog maar één jaar te studeren. En ik zal eerlijk toegeven dat ik ook niet altijd evenveel zin in bloggen heb. Ik knutsel wel, maar heb niet altijd zin om het online te zetten. Sorry.

Afgelopen zaterdag bezochten mijn schoonzus Jacqueline en ik samen de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. Tot mijn grote verbazing ben ik ruimschoots binnen mijn budget gebleven. Ik merk de laatste tijd ook dat ik mezelf verzadigd voel wat knutselspullen betreft. Ik zie nog steeds veel leuke dingen, maar meestal denk ik: 'zoiets heb ik al, ga daar eerst maar mee knutselen.' Heel verstandig natuurlijk en ik ga ook echt niet moeilijk doen ;-). Maar goed, al met al is het nog een hele buit (sorry, de foto is heel vaag en natuurlijk heb ik nu alles al netjes opgeruimd, gelukkig heb ik ook nog close-ups):


9 papierblokjes lijkt veel, maar 8 van die blokjes heb ik samen met Jacqueline gekocht. Dat is het handige aan een schoonzus met dezelfde hobby. We vonden allebei de blokjes van MME heel erg gaaf en besloten dus om er acht te kopen en ze allemaal door de helft te doen (vandaar dat de blokjes er zo gehavend uitzien). Het blokje van Studiolight kocht ik met 20% korting, wat ook altijd leuk is.

Ook kocht ik 4 snijmallen. Bij een kraampje kon je er 3 voor de prijs van 2 kopen. Daar kocht ik de typemachine en de auto's. En de label mallen kocht ik als allereerste, ik was al een tijdje naar zoiets op zoek, dus die lag snel in mijn koffertje. Ook kocht ik twee inktpads. Jacqueline kocht er 6 en daar betaalden we samen 10 euro voor (was 2 euro per stuk en 6 voor 10). En ik kocht ook nog 1 stempel (wow, dat is echt een record, maar 1 stempel), die lijkt me erg leuk in combinatie met de schaapjesstans die ik al een poosje heb.

En als laatste nog de losse vellen scrappapier. Ook deze kochten Jacqueline en ik samen, daarom zijn er een aantal door de helft. Voorlopig kan ik dus weer vooruit op knutselgebied.


O, hij staat niet op de foto's maar ik kocht ook nog een Sharpie met witte verf, om 'sparkling eyes' te maken bij mijn diertjes. Voor deze week heb ik nog weer twee blogposts in de planning, voor volgende week kan ik nog niks beloven. We zien het wel.

Liefs,
Mirjam




4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie spulletjes! Ik knutsel niet zo veel meer en koop ook eigenlijk niks meer. Ik wil eerst alles een beetje gebruiken en misschien zelfs wel opmaken voordat ik echt weer nieuwe spulletjes koop. En ik heb nog zoveel andere hobby's waar ik ook graag geld aan uit wil geven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is maar goed dat je er bij hebt gezet dat je veel spulletjes hebt gesplitst met je schoonzus, anders zou ik mij etnsyig afvragen hoe hoog je budget wel niet zou zijn als alles volledig 'ruimschoots binnen budget' zou zijn haha. Heerlijk, nieuwe spulletjes. Veel plezier er mee alvast. Ik was zaterdag ook op de beurs, maar dan met een plekje op het bloggersplein! Ik heb je niet gezien, maar er was ook wel aardig wat volk dus dat is zo gek niet. Ik ben naderhand nog even de beurs over gesjeesd, maar was al moe en voldaan dus heb maar twee verschillende producten gekocht. Nieuw record. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke aankopen!
    Slim hoe jullie dat doen, samen spullen kopen en het dan delen.
    Scheelt weer geld en je hebt toch al het leuks ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke spullen allemaal en fijn dat jullie kunnen delen, heel handig! Ik ben zaterdag samen met Miranda op het bloggersplein van de beurs, jammer dat we je niet gezien hebben, was gezellig geweest :). Maar goed, het was best druk dus dan kun je ook niet alles zien! Ik was donderdags met mijn moeder al geweest om inkopen te doen haha echt leuk! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen