zaterdag 30 april 2016

Serie #64 Geboorte jongen

Zoals beloofd is hier de jongensserie. zoals jullie bij de meisjesserie hebben gezien had ik een kaart met houten letters en 'a girl'. Ik wilde eerst ook 'a boy' maken, maar ik had geen b's meer, dus moest ik er wel 'een jongen' van maken. Voor de rest heb ik niet zoveel over deze serie te zeggen.




Gebruikte materialen:
-Scrappapier: Echo Park
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Collectables: Marianne Design
-Stempels: Marianne Design
-Houten letters

Liefs,
Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaartjes weer!
    Mooi ook die houten lettertjes op de bovenste kaart.
    Net eens wat anders dan papier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt, ik vind die gele echt geweldig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi! Ik vind deze jongensserie ook heel gaaf. Dje met dat aapje....enig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes weer gemaakt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen