donderdag 28 april 2016

Serie #63 Geboorte meisje

Soms zijn er van die periodes dat je sommige kaarten een poos niet maakt en dan in een keer weer heel veel. Zo ook met de geboortekaartjes. Ik maakte eerst een hele serie meisjeskaarten en bedacht toen dat ik de jongens en meisjes geboortekaarten wel in evenwicht moet houden. Dus, vandaag een meisjesserie, zaterdag een jongensserie. Ik maakte gebruik van het superschattige papier van Echo Park (waar ik een hele noodvoorraad van heb aangelegd, omdat ik bang ben dat het papier binnenkort uit de collectie gaat) en stempels en collectables van Marianne Design, de combinatie vind ik fantastisch!




Gebruikte materialen:
-Scrappapier: Echo Park, bundle of Joy
-Stempels: Marianne Design
-Collectables: Marianne Design
-Dymo lettertang
-Houten letters
Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten! Mooi gemaakt en dat papier blijft ook geweldig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes zijn het! Het schaapje doet het goed he, op geboortekaartje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen