donderdag 7 april 2016

Serie #61 Project NL kaartjes

Hoi allemaal,

Laatst was ik bij de Pipoos (voordat ik de knotsgekke kaartendagen bezocht). Ik was op zoek naar leuk (mannen)papier, zodat ik wat stoerdere kaarten met Bijbelteksten kon maken. Ik vond geen leuke papierblokken, maar wel Project NL kaartjes van Marianne Design. Ik besloot om twee sets mee te nemen en niet veel later was ik er al druk mee aan het experimenteren. Dat leverde deze leuke serie aan kaarten op.

De teksten zijn trouwens ook nieuw, ik kreeg deze van mijn ouders voor mijn verjaardag! Ik was er heel erg blij mee, dat begrijp je vast wel.








Gebruikte materialen:
-Stempels: Vervestamps
-Papier: Project NL kaartjes Marianne Design
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Spellbinders

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden!

Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Wow wat een berg kaartjes heb je gemaakt. De kaartjes heb je goed gebruikt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen