dinsdag 12 april 2016

Duo #6 Dikke verjaardagsknuffels

Hoi! Sinds kort ben ik ook op Instagram te vinden. Na deze mededeling gaan we meteen door met de kaartjes van vandaag. Al een tijdje geleden kreeg ik stempels van Project NL, die het thema 'verjaardag hebben'. Veel teksten zijn ook leuk om op kaarten te gebruiken. Zo ook deze. Ik maakte twee kaarten met deze stempels. Eentje voor de eigen voorraad en eentje voor de verkoop. Ik vind het echt een leuke tekst en een mooi design stempel! Ik vond het leuk passen bij het papier die ik kocht op de knotsgekke kaartendagen. Zo zijn de kaarten geworden:

Gebruikte materialen:
-Stempel: Marianne Design, Project NL
-Scrappapier: My Minds Eye 
-Labelmal & Kraftpapier: Joy! Crafts
-Touw

Liefs, 
Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaartjes! Mooie tekststempel Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! En die stempel is wel erg leuk.. Ik hoop dat ik mezelf kan weerstaan om hem niet te kopen :|

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stempel en ook erg mooie papiertjes!
    Daar ga je vast nog veel mooie kaartjes mee maken :)

    BeantwoordenVerwijderen