zaterdag 9 april 2016

Duo #5 My Mind's Eye

Vandaag laat ik nog meer kaartjes met Bijbelteksten zien. Ik gebruikte het prachtige papier van My Mind's Eye, slechts 1 velletje had ik nodig voor deze kaarten. Ook gebruikte ik mijn nieuwe labelstans. Een van deze kaartjes is voor de school in Engeland, waar ik een tijdje geleden ben geweest, de andere is gewoon voor de verkoop.



Gebruikte materialen:
-Stempels: Vervestamps
-Scrappapier: My Mind's Eye
-Labelstans: Nellie Snellen
-Kraftpapier: Joy! Crafts
-Enamel dots
-Touw


Ik ben, zoals altijd, benieuwd wat jullie hiervan vinden!

Liefs,
Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Mooie serie met die bijbelteksten! Ook in je vorige post. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie series deze kaarten met Bijbelteksten. Ook wel geschikt voor belijdeniskaarten. Meestal print ik dan zelf wat maar dit is veel leuker!!!
    Fijn weekend!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, ik zou een setje willen kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan op www.moostlycards.nl ;-) De Bijbelteksten staan bij 'Bemoediging'. Of kom op de eerste zaterdag in juni naar de verkoping van de Hersteld Hervormde Kerk in Barneveld, daar staan mijn schoonzus en ik kaartjes te verkopen!
      Groetjes,
      Mirjam

      Verwijderen
    2. Leuk idee! Misschien kan ik het combineren met een bezoekje aan mijn ouders (in B'veld)

      Verwijderen