dinsdag 26 april 2016

Doopkaart

Afgelopen zondag werd mijn neefje gedoopt, ik maakte een kaartje voor hem. De tekst 'Jezus is de goede Herder' schreef ik er zelf bij. Ik ben er niet helemaal tevreden over, maar het begin is er: ik heb handlettering gebruikt op een kaart :-) Bij dit leuke liedje past natuurlijk prima de collectable van Marianne Design:

Gebruikte materialen:
-Collectable & scrappapier: Marianne Design
-Kraftkaart: Action
-Fineliner


Ik ben trouwens deze week in Cambridge, ik bezoek daar weer een talenschool, dit is de laatste keer dat ik dat voor mijn studie hoef te doen ;-) Het kan dus even duren voordat je reactie zichtbaar wordt. 

Liefs,
Mirjam

1 opmerking:

  1. Hoi Mirjam,
    mooi Doopkaartje heb je gemaakt! Enig met het schaapje en de toepasselijke tekst!
    Groetjes en veel plezier nog in Cambridge.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen