dinsdag 1 maart 2016

Verjaardagskaarten

Omdat de voorraad verjaardagskaarten nooit groot genoeg is maakte ik nog twee heel verschillende verjaardagskaarten. Deze ook met restjes, al maakte ik deze al voordat ik die stapel uit de la trok. Ik had eerst bedacht dat ik als eerste de 'paarse' la 'op' zou maken en dan pas door naar de volgende, maar toen bedacht ik me dat je kleuren vaak combineert met elkaar, dus heb ik uit elke lade bruikbare papiertjes gehaald. Door het maken van deze kaarten kwam ik daarachter, dus dat is eigenlijk wel grappig. Tot nu toe is het werken met restjes wel bevallen, we gaan het zien of ik het nog steeds zo leuk vind als ik terug ben uit Engeland... Morgen is het zover, dan kom ik weer naar huis. Krijg ik 'eindelijk' m'n verjaardagscadeautjes (hoop ik dan).


Gebruikte materialen:
-Stempels: Marianne Design & Joy! Crafts
-Scrappapier: Kruidvat, Action, Dovecraft en Basicgrey (haha, elk papiertje komt ook echt uit een andere winkel)
-Houten vlinders: Action

Liefs,
Mirjam

1 opmerking: