zaterdag 12 maart 2016

Een baby geboren... #7

Er is weer een baby geboren! En niet zomaar een baby, maar het kindje van mijn broer en schoonzus (niet van Jacqueline hoor, maar van mijn andere schoonzus). Ik had zelf al de hele tijd het gevoel dat het een jongetje zou zijn, maar misschien was dat ook zo omdat ik dat hoopte. Na twee meisjes vond ik het wel tijd voor een jongen in de familie. En ja hoor, woensdag 9 maart 2016 kwam mijn lieve neefje ter wereld. Vlak nadat mijn broer gebeld had om het blijde nieuws te vertellen ging ik aan de knutsel. Ik ben weer met het treintje aan de slag gegaan en het leuke papier van Echo Park. En zo is het kaartje geworden:


Ook maakte ik een kaartje voor nichtjelief, die grote zus is geworden, deze heb ik vrij eenvoudig gehouden, maar ze vond hem erg leuk. 

Gebruikte materialen:
-Stempels: Marianne Design
-Scrappapier & Sticker Giraffe: Echo Park
-Trein: Marianne Design
-Wolkjes: Joy!Crafts
-Cardstock

Liefs,
Mirjam

6 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig nieuws! Je zal wel heel blij zijn. Na mijn 2 dochters hoopte ik ook op een zoontje en er kwam er nog 1. Mooi in evenwicht.
    Leuke kaartjes! En je zal er nog veel mogen maken voor je nichtjes en neefje!
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je neefje! Hele lieve kaartjes heb je gemaakt! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk nieuws, weer een klein baby'tje in de familie.
    Mooie kaartjes heb je gemaakt zeg.
    Vind die voor de grote zus ook zo schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Leuk zo'n klein jongetje in de familie! En je kaartjes zijn allebei heel erg leuk!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk! Gefeliciteerd met Luuk, wat leuk een kleien neefje in de familie. Je kaartje voor hem is gaaf en ook voor grote zus is het echt een lief kaartje!
    Groetjes,'
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! En je hebt twee leuke kaartjes gemaakt! lief dat je er ook een voor de grote zus gemaakt hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen