donderdag 3 maart 2016

CAS - it's a boy

Hallo! 

Ik ben weer veilig terug in Nederland. Omdat het gisteren sneeuwde in Bradford had ons vliegtuig 2,5 uur vertraging, maar uiteindelijk ben ik thuis gekomen, daar gaat het om. Vannacht sliep ik weer in mijn eigen bed en dat was best wel lekker. Helaas ben ik heel erg verkouden geworden en zelfs ziek in Engeland, maar het was zo leuk dat ik gewoon doorgegaan ben met alles wat ik daar deed. En ja, dan kom je jezelf op een bepaald punt tegen. Ik ben nu nog steeds niet helemaal beter, maar met wat uitrusten komt het weer helemaal goed met mij! Ik ben vanmorgen nog even naar de dokter geweest, maar volgens hem was ik niet ernstig ziek ;-) Tot zover mijn verhaal over Engeland. Op naar het kaartje wat ik vandaag wil laten zien. 
De uitdaging bij de Egel is deze maand om een CAS-kaartje (of vintage, maar dat is niet echt mijn ding) te maken. Ik pakte mijn favoriete stempels erbij en maakte onderstaand kaartje. Ik weet dat het nog meer CAS kan, maar ik vind het zelf best wel basic. 

Gebruikte materialen:
-Stempels: Stampin' Up (afbeelding) & Marianne Design (tekst)
-Knoop: Action
-Cardstock
-Twine

Liefs,
Mirjam

7 opmerkingen:

  1. Mooi !
    Doe het maar rustig aan.
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mirjam,
    het is zeker CAS!! Meer CAS hoeft niet hoor. En beterschap, hopelijk voel je je snel weer beter! Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah nee wat vervelend dat je ziek bent teruggekomen.
    Beterschap!!
    Wel een heel lief kaartje dit, zo schattig die dieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi!

    Wat een leuk schattig kaartje!
    Heel veel beterschap!

    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt wel een mooie CAS-kaart Mirjam. Mooie kleurtjes heb je gekozen. Beterschap gewenst.
    Dank je voor je deelname aan de maart-challenge van De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt-De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je meedoet met onze 'Cas/Vintage' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Mooie kleuren zeg, hele leuke kaart ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "Cas/Vintage" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-wens/spreuk}

    BeantwoordenVerwijderen