zaterdag 5 maart 2016

Aapjes #1

Ik verwacht dat er nog wel meer kaartjes zullen komen met deze superleuke aapjes, vandaar dat ik deze kaart heel enthousiast nummer 1 heb genoemd. Van mijn broers en schoonzussen kreeg ik wat fijne knutselspulletjes voor mijn verjaardag. Onder andere de aapjes. Ze wilden ook graag de hertjes geven, maar die waren uitverkocht bij de winkel waar mijn schoonzus ze wilde bestellen, dus heb ik nog wat andere spulletjes uitgezocht. Ik kreeg ook een van de nieuwe alfabet collectables van Marianne Design en stempels van Project NL, die je ook prima op kaarten kunt gebruiken. Dat heb ik namelijk op deze kaart gedaan, mijn nieuwe mallen gebruikt en de nieuwe stempels. Het is een kinderkaart geworden en dat is precies wat ze willen zien bij de 148e challenge van Marianne Design. Daar doet deze kaart dus ook aan mee. De indeling van deze kaart is gebaseerd op een wat oudere schets die ik vond op pinterest. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden:

Gebruikte materialen:
-Stempels & Collectable aapjes: Marianne Design
-Scrappapier: Echo Park
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Houten sterren: Xenos
-Cardstock
Liefs,
Mirjam

9 opmerkingen:

  1. Leuke kaart! Die aapjes blijven geweldig liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeeej wat een superleuk kaartje! De aapjes zijn zo lekker vrolijk. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke cadeautjes :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk gedaan met die apen.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave, lekker stoere en vooral vrolijke kaart heb je gemaakt Mirjam!
    Mooie kleuren en super leuk gedaan met de aapjes.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellige kinderkaart,
    leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stoere aapjes kaart hoor.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met de aapjes, daar gaan inderdaad meer kaartjes mee komen! Leuk dat je meedoet met de MDchalllenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart met de aapjes!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen