dinsdag 23 februari 2016

Viva La Verve February 2016 Sketch #2

Hoi allemaal,

Terwijl ik dit berichtje schrijf zit ik nog lekker achter mijn bureautje in Nederland, maar als jullie dit lezen ben ik (hopelijk) al helemaal heel aangekomen in Engeland
 en gaat mijn eerste stagedag beginnen. Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien dat ik maakte naar aanleiding van de schets bij Viva La Verve. Ik ben een beetje bezig met het opmaken van mijn 'restjes' scrappapier. Ik heb vrijdagavond allerlei papiertjes uit de lades gevist waar ik wel wat mee kon. Dat was een stapel van 5 centimeter dik. Daartussen vond ik ook het papiertje wat ik voor het halve rondje heb gebruikt. Omdat dat papier van zichzelf al druk genoeg was besloot ik om voor een roze achtergrond te gaan. Maar dat vond ik toch weer een klein beetje saai, dus heb ik met roze inkt de bloemen uit de Flower Shop set van Stampin' Up gestempeld. Toch iets meer variatie, maar niet ontzettend druk. Eerst wilde ik ook nog twee roze bloemen doen op de plek waar nu de houten bloemetjes zitten, maar dat vond ik niet mooi worden, terwijl ik de kaart nu zelf wel echt helemaal af vind, wat vinden jullie?

Gebruikte materialen:
-Stempels: Stampin' Up (bloemen), Vervestamps (tekst)
-Scrappapier & houten bloemen: Action
-Cardstock

Liefs,
Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Mooi !
    Succes met je stage !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bedoelt toch Engeland he? Succes! Je kaartje is mooi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja, meestal lees ik dingen drie keer over, nu ben ik dat dus vergeten...

      Verwijderen