donderdag 18 februari 2016

Viva La Verve February 2016 Sketch #1

De schetsuitdaging van Viva La Verve is iets anders geworden. Ze werken nu met 2 schetsen per maand, in plaats van 4 of 5. Voor mij komt dit eigenlijk wel beter uit :-) Bij de eerste schets van de maand Februari heb ik al een kaart gemaakt. Een meisjesgeboortekaart. Want... ik heb even een flinke voorraad ingeslagen van het babypapier van Echo Park. Ook de oudere papiertjes heb ik nog kunnen krijgen. Helaas de dots & stripes niet, maar goed, zonder lukt het ook! Klik hier om de schets te bekijken en kijk hieronder om mijn kaartje te zien:


Gebruikte materialen:
-Scrappapier: Echo Park (Bundle of Joy)
Stempel: Marianne Design
-Kurk & Jute hartjes: Xenos
-Cardstock

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden!

Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Hoi!

    Wat leuk dat je op m'n blog terecht bent gekomen. Ben gelijk even hier een kijkje komen nemen! en wat een leuke kaarten maak je!

    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje, ik heb de papiertjes ook en vind ze ook erg leuk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen