zaterdag 27 februari 2016

Serie #60 Restjes

Ik vertelde dinsdag al dat ik bezig was met papiertje opmaken en tot grote verrassing kwam ik nog allerlei papiertjes tegen van een blokje papier waarvan ik dacht dat-ie al lang op was. Het was een blokje wat ik bij de Action kocht, nog voordat ik echt veel kaartjes maakte. Ik vond het al die tijd jammer dat het al op was, want, zo redeneerde ik, vroeger maakte ik veel stommere kaartjes dan nu. Maar goed, ik kwam dus nog aardig wat restjes tegen en daarmee maakte ik deze vijf kaartjes (en het is nog steeds niet op :-)). Het kaartje met 'Thank you' maakte ik speciaal voor het gastgezin waar ik deze week samen met een vriendin mag blijven. We moeten er ook wel gewoon voor betalen, maar ik vind het toch altijd fijn als mensen je in hun huis en leven toelaten (en je ook je verjaardag laten vieren, want ik wil toch wel even gezegd hebben dat ik gisteren jarig was :-)). 






Gebruikte materialen:
-Scrappapier & houten figuurtjes: Action
-Stempels: Joy! Crafts (rond), Stampin' Up (thank you) en Kaiserkraft (quotes)
-Kraftpapier: Joy! Crafts
-Cardstock
Liefs,
Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Hip hip hoera voor jou !!
    Leuke kaartjes , lente kleuren .
    Mooi ! Fijn weekend voor jou .
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Je kaartjes zijn geweldig! Leuke kleurtjes en mooie kaartjes Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hiep Hiep hoera!! Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Je kaartjes zijn echt heel leuk, lekker vrolijk!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woehoe jij ook nog gefeliciteerd!
    Dat je maar een fijne dag mocht hebben in Engeland.
    Wat een toffe kaartjes weer, mooie kleuren.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat grappig! Ik herken het blokje, want het ligt ook nog bij mij in de la! Best wel leuk papier!
    Nog van harte met je verjaardag!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen