donderdag 25 februari 2016

Serie #59 Quotes

Oké, niet elke kaart in deze serie heeft een quote, maar wel twee van de drie kaarten die ik vandaag laat zien. Ik was bezig met restjes papier opmaken en ik dacht: Bij papiertjes die ik al heel lang heb en nog niet gebruikt horen ook stempels die ik al heel lang heb en nog (bijna) niet gebruikt heb. Deze kaarten zijn echter zonder papiertjes en bestaan ook maar uit één laagje, maar ik vind ze zelf wel erg leuk geworden. Ik stempelde eerst een achtergrond, weer met de Flower shop van Stampin' Up en stempelde er vervolgens de quote overheen. Omdat de zwarte inkt duidelijk aanwezig is, is het niet hinderlijk dat het over de bloemetjes heen gaat, vind ik tenminste. Wat vinden jullie?




Gebruikte materialen:
-Stempels: Stampin' Up (bloemen & 'thank you')
Kaiserkraft (quotes)
-Houten bloemetje: Action

Liefs,
Mirjam

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen