dinsdag 9 februari 2016

Serie #58 Bootjes

Hallo allemaal,

Jullie zijn vast benieuwd naar hoe de verkoop op de Winterfair is gegaan, nou hier komt het... We hebben meer dan 100 kaarten verkocht! Dat is goed nieuws, want nu kunnen we weer fijn nieuwe kaarten gaan maken, om de voorraad weer aan te vullen. Deze week laat ik echter allemaal kaartjes zien die ik hiervoor al heb gemaakt (dit omdat ik op maandagavond alle blogposts voor de komende week schrijf). Deze kaartjes zijn nog verkrijgbaar via onze webshop.

Het papierblokje van Authentique is helaas bijna op, maar ik heb er nog wat kaartjes uitgekregen. Dit papier gebruik ik vrijwel alleen maar in combinatie met de bootjesstans van Marianne Design, dus dat heb ik nu ook weer gedaan.




Gebruikte materialen:
-Stempels: Joy! Crafts
-Scrappapier: Authentique & Joy! Crafts
-Bootjesstans; Marianne Design
-Spellbinders
-Dymo lettertang

Bedankt trouwens voor jullie leuke reacties op mijn berichtjes en ook het berichtje van mijn schoonzus!

Liefs,
Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten, dat bootje doet het erg goed zo! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsjee, zoveel kaarten verkocht!Dat is leuk!
    Deze kaartjes zijn ook weer leuk. meteen een serie.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een goede verkoop!
    Je kaartjes zijn weer leuk.
    Juist een beetje mannen/jongenskaartjes met het bootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes en wat een supergoede verkoopcijfers ;). Mijn moeder en ik willen in mei een kraampje huren op de plaatselijke hobbymarkt, ben benieuwd of we dan ook zo goed verkopen! Eerst nog maar eens de voorraad aanvullen voor die tijd. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen