vrijdag 5 februari 2016

Serie #56 Babykaarten

Hallo allemaal,

Misschien heb je al een tijdje op een berichtje van mij zitten wachten. Nou hier is ie dan, mijn allereerste blogberichtje ever! Nu maar hopen dat jullie het leuk vinden ;-) Ik ben trouwens Jacqueline, de schoonzus van Mirjam, die alweer honderduit over mij heeft geschreven ;-)
Zoals jullie weten hadden wij een opdracht gekregen om 30 babykaartjes te maken. Mirjam had er hier al een paar laten zien. Maar ook ik ben druk bezig geweest met de babykaartjes, en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Natuurlijk maakte ik ook gebruik van het superschattige Echo Park papier. Zo zijn mijn kaartjes geworden:





Gebruikte materialen:
-Stempels: MFT (het sterretje) en Marianne Design
-Scrappapier: Echo Park 
-Kraftpapier: Joy! Crafts
-Touw
-Lint: Wibra

Laten jullie even weten wat je er van vind? Daar ben ik natuurlijk wel heel nieuwsgierig naar!
Liefs Jacqueline 




4 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk :) maar dat heb ik al wel een keer of 100 verteld ;)
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Jacqueline, mooie kaartjes en het is ook heel tof papier! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn super. Dus het blog is van jullie tweetjes , gezellig !!
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn echt mooi. Goed onderscheidend van kaarten die op de markt zijn en toch een duidelijke babykaart lijn.
    Ik zeg bravo!!! Ga zo door!!

    BeantwoordenVerwijderen