donderdag 4 februari 2016

Haakperikelen #6

We verkopen aankomende zaterdag op de winterfair niet alleen maar kaartjes, maar ook gehaakte sleutelhangers. Dus moest ik nog even heel hard aan de haak zodat we een leuk voorraadje hebben. Gelukkig verkochten ze bij de Action een leuk garenpakketje, in superleuke kleurtjes en ik heb daar al 9 cupcakes mee gehaakt. (In totaal hebben we er nu wel meer hoor!) Van elk minibolletje kan je twee cupcakes haken, heb ik gemerkt. En dan heb je nog een heel klein beetje over. Kijk toch eens hoe schattig al die cupcakejes bij elkaar zijn:

Het patroon voor het cupcakeje komt uit 'the big book of little amigurumi'

Hoe vind jij deze cupcakes? Persoonlijk vind ik ze nog schattiger dan de koffiekopjes, die je in deze post kon vinden... Maar misschien denk jij daar wel anders over!

Liefs,
Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Ze zijn super schattig .
    Succes met de verkoop !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk!
    Veel succes zaterdag, hopelijk verkoop je goed.
    Maar dat lezen we vast ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk mirjam! ik kan zelf niet eens haken en als ik dat dit soort schattige dingetjes zie baal ik daar wel van! Misschien toch maar eens een cursusje volgen :). Ik vind je koffiekopjes en cupcakes allebei super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superschattig! Die gaan in een mum van tijd verkocht zijn! Veel succes!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg leuk! Ik vind de kopjes het leukst! Ach ja, smaken verschillen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen