zaterdag 20 februari 2016

Een baby geboren... #6

Twee collega's van mij, die met elkaar getrouwd zijn, hebben een zoontje gekregen. Het kindje kreeg een superleuke naam, tenminste dat vind ik. Dus ik wilde graag een kaartje maken met de naam erop. Omdat op het geboortekaartje ook een heel klein treintje stond, wilde ik ook een treintje verwerken op de kaart. Ook omdat ik het papier van Echo Park wilde gebruiken en dit paste heel goed bij de snijmal van het treintje die ik al bijna een jaar heb en eigenlijk nog nooit gebruikt had. Ik gebruikte het staartje van het konijntje (ook van Marianne Design) als wolkjes om de naam in te stempelen. Zo is het kaartje geworden:

Gebruikte materialen:
-Scrappapier: Echo Park
-Trein & wolkjes: Marianne Design
-Cardstock

En nu ga ik mijn koffers inpakken. Maandag vertrek ik naar Engeland voor een stage en op 2 maart hoop ik weer terug te keren! Ik hoop daar zelfs jarig te zijn (26 februari). Er blijven wel gewoon berichtjes komen, maar wellicht duurt het iets langer voordat je reactie gemodereerd wordt!

Liefs,
Mirjam

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje! Ik heb het treintje ook maar gebruik hem ook niet zo vaak als ik zou moeten. Veel plezier in Engeland Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk weer zo'n stage in Engeland!
    Heel veel plezier zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie naam en mooi kaartje. Fijne tijd aan de overkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje!! Veel plezier in Engeland!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan! Goed idee, de wolkjes met lettertjes voor de naam! Heel veel plezier in Engeland! En fijne verjaardag daar ook alvast! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf kaartje! Leuk met dat treintje en de wolkjes
    Korte stage is het! EN dan net toevallig jarig in Engeland...Fijne tijd!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen