donderdag 11 februari 2016

Duo #3 Vervestamps

Omdat de voorraad kaarten met Bijbelteksten altijd snel slinkt op een markt van de kerk besloot ik vorige week nog wat meer kaarten te maken. Veelal ontstonden ze uit restjes die in een ijsbak op mijn bureau stonden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu een hele stapel restjes, allemaal dunne strookjes, heb weggegooid. Ik was het zat. Ik ga nu mezelf aanleren om de restjes eerder op te maken ;-)
Ik maakte twee kaarten met een stempel die ik nog (bijna) niet gebruikt had, van de set van Vervestamps. Ze zijn gewoon het spiegelbeeld van elkaar. Volgens mij had ik wel een schets gebruikt, maar de kaarten zijn zo anders geworden dat ik hem er niet meer in herken, ook niet als ik mijn Pinterest bordje met schetsen nazoek. Nou ja, dan maar geen linkje. Dit zijn de kaarten:


Gebruikte materialen:
-Stempel: Vervestamps
-Scrappapier: Dovecraft
-Kraftpapier: Joy! Crafts
-Plaksteentjes: Wibra
-Spellbinders
Liefs,
Mirjam

1 opmerking: