donderdag 28 januari 2016

Serie #55 Echo Park Bundle of Joy Jongen

Allereerst wil ik jullie bedanken voor alle leuke reacties op mijn berichtje, ik vond het erg leuk om te lezen en ik zal proberen niet meer zo lang afwezig te zijn.
Zoals ik dinsdag beloofde, hier de jongensserie die ik maakte met het papier van Echo Park. Natuurlijk maakte ik nog veel meer kaartjes, maar om ze allemaal te laten zien zou wel een beetje veel worden. En geen zorgen, voor zaterdag en volgende week heb ik ook weer genoeg om te laten zien (ik ben echt in de knutselmodus, fijn hè?) De stempel van het schaapje, op de laatste kaart, heb ik trouwens niet zelf in mijn bezit. Al héél lang geleden kreeg ik een aantal afdrukjes van Anna Laura, die lagen maar te verstoffen, maar afgelopen weekend heb ik ze erbij gepakt en nu zijn ze allemaal op :-( Helaas is het stempeltje niet meer te krijgen, dus mocht je hem toevallig ergens tegenkomen en hem zelf niet willen/al hebben/ofwatdanook laat het me weten, hij is zó schattig!

Nou, genoeg gekletst weer, hier zijn de kaartjes:




Gebruikte materialen:
-Scrappapier: Echo Park (Bundle of Joy)
-Stempels: Marianne Design
-Kraftpapier: Joy! Crafts
-Mal schaapje & olifantje & ovaal: Marianne Design
-Houten sterren: Xenos

Laat je me weten wat je van deze kaartjes vindt?

Liefs en tot zaterdag!
Mirjam


5 opmerkingen:

  1. Harstikke leuke kaartjes! Mooi gedaan qua combinaties van het papier Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze weer leuk!
    En zo schattig met die diertjes.
    Vind trouwens dat je leuke kleuren hebt gebruikt, niet van die standaard babykleuren, maar gewoon hip ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze serie is ook lief Mirjam! Mooie kleurencombinatie en zulke schattige diertjes :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes Mirjam! Mooie kleuren! Ik heb zelf het schaapje eens via Marktplaats gevonden :). Ben er zelf heel blij mee dus doe hem niet weg, maar misschien af en toe daar zoeken? groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze zijn ook weer leuk !!
    Ik heb wat post van je gemist zie ik !

    BeantwoordenVerwijderen