dinsdag 26 januari 2016

Serie #54 Echo Park Bundle of Joy Meisje

Al een hele tijd geleden kochten Jacqueline (mijn schoonzus) en ik samen papierblokjes, dan delen we de prijs en dus ook het blokje in tweeën. We kochten ook de jongens en meisjes versie van Echo Park 'Bundle of Joy!' Nu had ik van elk blokje 3 misschien 4 kaarten gemaakt en toen maakte ik opeens erg weinig kaarten meer. Maar vorige week zaterdag begon het weer te kriebelen en sindsdien heb ik alweer meer dan 50 (!) kaartjes gemaakt.
Ongeveer een week geleden kregen wij de opdracht om 30 babykaarten te maken, 15 jongenskaarten en 15 meisjeskaarten. Nu hebben we die opdracht eerlijk verdeeld, maar dan nog steeds is het best wel veel, 15 kaartjes maken. Dus besloot ik om de beide blokjes van Echo Park op te maken. Gewoon helemaal op. Dat zijn ze nu ook, op een paar snippers na.
Vandaag laat ik een greep uit de stapel kaartjes die ik maakte zien. Donderdag hoopt de jongensserie online te komen. Ik ben van plan om meer te gaan bloggen en ook jullie blogjes weer allemaal te bezoeken. Omdat ik, sinds 1 januari 2016, de regel heb dat ik niet meer na 20.00 op de computer mag (om mijn nachtrust wat te bevorderen, ik moet er iedere morgen om 6.00 uit) is dat er ook een beetje bij ingeschoten. Wellicht dat ik hier een vast moment in de week voor ga prikken, bijvoorbeeld zaterdagochtend ;-) Ik ga mijn best doen. Voor nu, geniet van de kaartjes en tot donderdag!





Gebruikte materialen:
-Scrappapier: Echo Park (Bundle of Joy)
-Stempels: Marianne Design (Tekst & Beer), Stampin' Up (Giraffe)
-Labelmal & Kraftpapier: Joy! Crafts
-Voetjesmal: Marianne Design
-Plaksteentjes: Action
-Spellbinders
-Dymo lettertang
-Touw

Ik ben benieuwd wat jullie van deze serie vinden en ik hoop natuurlijk dat jullie donderdag ook weer komen kijken!

Liefs,
Mirjam

9 opmerkingen:

  1. Ik miste je leuke kaartjes al !!
    Deze serie is mooi ! Ik kijk uit naar de jongensversie !!
    Veel liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten! Voor mij is het ook al even geleden dat ik kaarten maakte. Nou ja, ik heb afgelopen weekend er een gemaakt maar ik moet me er wel wat meer toe gaan zetten om het te gaan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb je gemist ;-) Dat blokje heb ik ook altijd mooi gevonden. Dus jouw kaartjes zijn dat ook! Wat een grote bestelling! Daar ben je wel even zoet mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schattige serie Mirjam!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer een schattige serie zeg!
    Helemaal in Mirjam stijl, superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om weer eens wat kaartjes van jou te zien! Bedankt ook voor je berichtje op mijn blog :). Ach kan gebeuren toch dat je af en toe ff wat minder tijd hebt om te knutselen of bloggen.. en daarna pakken we het gewoon weer lekker op! Leuk dat je weer terug bent en ik heb genoten van je kaartjes! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke serie, Mirjam. Die met het girafje is mijn favoriet! En 50 kaartjes? Dat doe ik je niet na! Ben benieuwd naar de jongensserie!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke serie, je maakt echt toffe kaartjes!
    Donderdag komen we weer langs om te kijken.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen