donderdag 7 januari 2016

Haakperikelen #5

Lieve lezers,

Ik wil jullie het allerbeste toewensen voor het nieuwe jaar! May all your dreams and wishes come true! Ik had eventjes geleden beloofd nog 1 berichtje in 2015 te schrijven, maar door laptopproblemen en drukte is het er toch niet meer van gekomen. Daarom wil ik dat berichtje vandaag schrijven.
Ik heb namelijk in 3 maanden tijd een deken gehaakt, de roze met grijze deken. Hij ligt nu al een maand op mijn bed te pronken en misschien is het wel leuk om ook aan jullie te laten zien hoe leuk dat staat!



Verder had ik beloofd dat ik nu samen met mijn schoonzus ga bloggen. Ik heb haar inmiddels uitgenodigd om mede auteur te worden, dus binnenkort kunnen jullie ook van haar berichtjes verwachten. We zullen in de loop van de tijd de informatie (onder andere het over mij kopje) wijzigen.

Onderaan elk berichtje kun je zien wie het geschreven heeft. Staat er 'Liefs Mirjam' dan is het van mij en staat er 'Liefs Jacqueline', dan is het van mijn schoonzus ;-)

Als de tijd het toelaat zal ik ook weer op jullie blogjes langskomen en reacties achterlaten!

Liefs,
Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi deken! Prachtig, heel mooi zo op je bed. Liefs Sabien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi deken! Jij ook het allerbeste voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je deken is echt super geslaagd hoor, prachtige kleurencombinatie! Ook voor jou het allerbeste voor het nieuwe jaar en succes met het delen van de blog met je schoonzus!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen