zaterdag 30 januari 2016

Duo #1 Restjes & Schaapjes

Vandaag een nieuwe 'categorie': Duo. Ik was er lange tijd niet over uit of ik twee kaartjes die op elkaar lijken nou een serie zou noemen of niet. Ik ben eruit: het wordt een duo. Ik vertelde dus dat ik m'n blokjes papier van Echo Park op zou maken, maar ik bleef maar restjes overhouden, net te groot om weg te gooien. Dus maakte ik ook maar een paar kleine kaartjes van 10 x 10 cm.  En deze twee zijn zo schattig geworden dat ik ze heel graag wil laten zien. Hiervoor gebruikte ik weer de stempelafdrukjes die ik van Anna Laura had gekregen.


Gebruikte materialen:
-Stempels: Marianne Design
-Scrappapier: Echo Park

En nu denk je misschien: Is het niet heel jammer dat die leuke blokjes nu helemaal op zijn (in ieder geval mijn helft, Jacqueline heeft nog wel wat geloof ik)? Nou, dat valt wel mee! Over niet al te lange tijd hoop ik namelijk jarig te zijn en dan ben ik van plan om nog een keer deze papiertjes te kopen, ik vind ze zó leuk en bruikbaar, dat ik nu voor de volledige set ga (dus ook de 12 x 12 pads en de dots & stripes). Dus, er komen nog meer kaartjes met dit fantastische papier, dat weet ik zeker!

Liefs,
Mirjam

4 opmerkingen: