maandag 21 december 2015

Veranderingen

Lieve allemaal,

Jullie hebben vast wel gemerkt dat ik de laatste tijd niet zo trouw op mijn blogje heb geschreven. Dit is in de eerste plaats omdat ik het erg druk heb met mijn schoolwerk en daarnaast zijn er nog andere zaken die mijn aandacht vragen.


In dit berichtje wil ik jullie op de hoogte stellen van de grote verandering die mijn blogje op 1 januari 2016 gaat doorstaan. Zoals jullie wellicht weten ben ik dit jaar met mijn schoonzus een webshop begonnen en knutselen we beiden erg veel. Omdat het voor mij teveel werk word om mijn blogje bij te houden en het voor mijn schoonzus niet te doen is om een blog te beginnen zullen we vanaf 1 januari samen gaan bloggen. Gezellig hè?

Dit jaar komt er nog 1 berichtje en daarna zal ik samen met mijn schoonzus, Jacqueline, gaan bloggen!

Liefs,
Mirjam

10 opmerkingen:

  1. wat een goed plan!
    ik blog helemaal niet meer tis gewoon niet haalbaar met mijn gezondheid.
    maar bezoekje trouw. lig inmiddels als meer als 2 weken in de lappemand waarvan 1 week in het ziekenhuis en heb je gezellige blogjes wel gemist.

    hele fijne feestdagen.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je samen met je schoonzus een webshop bent begonnen en in het nieuwe jaar ook samen met haar gaat bloggen!
    Heel veel succes en plezier met alle 'veranderingen', maar dat komt vast en zeker goed.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaan jullie dat op deze blog doen dan?
    Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Veel plezier samen!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk ! Succes alvast !
    En fijne feestdagen voor je !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goed plan! Ben benieuwd naar al jullie blogjes.
    Had je al gemist, dus wilde je bijna een berichtje gaan sturen hihi.
    Fijne kerstdagen, Liefs Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Begrijpelijk hoor, school krijgt nu eenmaal prioriteit! Maar een goede oplossing staat al klaar, samen bloggen zal zeker een oplossing bieden.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen