woensdag 4 november 2015

Viva La Verve October week #5

Ja, het is al november, maar toch is het nog een oktober-challenge van Viva La Verve. Op het moment dat de schets online ging, was het namelijk nog oktober en dan heb je nog een week om mee te doen... Tot zover de uitleg van de Viva La Verve schetsen ;-)
Ik had al een paar dagen een idee in m'n hoofd voor bij de schets, maar gewoonlijk zijn de maandag en dinsdag te druk om er daadwerkelijk mee aan de slag te gaan. Daar komt bij dat ik sinds vorige week donderdag weer helemaal haakverslaafd ben (daar morgen meer over), maar vanmorgen vroeg heb ik dan toch een kaartje gemaakt naar aanleiding van de schets:

Gebruikte materialen:
-Stempels: Vervestamps (tekst) & Stampin' Up (bloemen)
-Scrappapier: Now and then
-Cardstock: Stampin' Up
Knopen: Paper and String
-Spellbinders

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden!

Liefs,
Mirjam

7 opmerkingen:

  1. Super mooie kaart Mirjam! Mooie kleuren, leuke bloemen en je hebt de schets heel mooi verwerkt :) Wat leuk dat je weer aan het haken bent geslagen! Haakwerken zijn prachtig vind ik :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend mooie kaart Mirjam!
    Prachtige combinatie van kleuren, alles klopt bij elkaar.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mirjam, deze kaart is een plaatje! Prachtige kleuren en mooi van samenstelling. Ben benieuwd naar je haak avontuur.....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart supermooi ! Toffe kleuren !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een leuk kaartje zeg!
    Mooi kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so pretty! Love the soft color combo. Thanks for playing along with VLV!

    BeantwoordenVerwijderen