zaterdag 7 november 2015

Viva La Verve November Week #1

Het kaartjes maken schiet er weer een beetje bij in. Ik heb altijd van die periodes, dat ik veel haak en weinig kaartjes maak en andersom. Maar vandaag heb ik er toch alweer twee gemaakt en een ervan wil ik laten zien. Deze kaart is gebaseerd op de schets van Viva La Verve en ik heb dezelfde stempel gebruikt als op de kaart die ik woensdag liet zien. Ook gebruikte ik ongeveer dezelfde kleuren, maar toch is het weer een heel andere kaart geworden:

Gebruikte materialen:
-Stempel: Vervestamps
-Scrappapier: Now and then
-Cardstock: Stampin' Up
-Kurken strikje: Xenos
-Ovalen: Marianne Design

Een heel fijne zaterdag!

Liefs,
Mirjam

7 opmerkingen:

  1. Prachtige tekst! En in combinatie met gaaf papier is dit een heel mooi kaartje. Herkenbaar hoor, dat je soms heel veel doet met kaartjes en dan weer niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kaart Mirjam! Mooie kleurencombinatie ook :) Leuk dat je het ene moment meer haakt en het andere moment meer kaartjes maakt! Dan blijf je ook meer plezier hebben in je hobby denk ik ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje!
    Weer een mooie kleurencombi, een beetje zomers ofzo hihi
    Dat van die periodes heb ik zelf ook... Dan ben ik opeens weer heel veel aan het bakken, creatief bezig of juist meer met de theezakjes etc... Nouja gelukkig hebben we genoeg hobby's ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor Mirjam! En als je maar aan je ontspanning toekomt, of dat nu haken of kaartjes maken is, maakt niet uit. Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De tekst is mooi maar ook de kleurencombi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a lovely card! A beautiful mix of papers! Thanks for playing along with VLV!

    BeantwoordenVerwijderen