woensdag 21 oktober 2015

Viva La Verve October Week #3

Hallo allemaal,

Ik had de derde schets van de oktober challenge bij Viva La Verve al lang gezien en vond hem fantastisch. Vandaar dat ik niet één, maar twee kaartjes heb gemaakt waarbij ik deze schets gebruikte.
Samen met mijn schoonzus heb ik pas een bestelling bij Paperpads geplaatst. Zij had inkt nodig, ik een bepaalde stempelset. Ook besloten we om wat papierblokjes te kopen en die dan te delen (en dus ook de prijs). Op de een of andere manier is het makkelijker om papiertjes te gebruiken van een papierblokje waar de helft al weg van is :-P.
We kochten superschattig papier van Echo Park, dit heb ik dan ook gebruikt voor de kaarten. Het zijn beide babykaartjes geworden, een voor een jongen en de andere voor een meisje en zo zijn ze geworden:



Gebruikte materialen:
-Stempels: Stampin' Up (olifantje) en Marianne Design (overige)
-Scrappapier: Echo Park
-Labeltje: Marianne Design
-Plaksteentje: Action
-Cardstock
-Spellbinders

En vandaag ga ik lekker de hele dag knutselen. Ik heb mijn schoolwerk voor vandaag weer gedaan (een heel klein beetje, het is tenslotte vakantie!) en ga dus lekker prutsen!

Liefs,
Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Super schattige kaartjes Mirjam! Het DP is heel cute en je hebt de kaarten mooi opgebouwd :) Goed idee om de aankoop te delen met jouw schoonzus! Dat scheelt in de kosten en je hebt er beiden plezier van :) Knutselse!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superschattige papiertjes heb je gekocht en gebruikt!
    Erg leuke kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaartjes, je vindt telkens weer heel mooi en apart materiaal ervoor. Een fijne knutseldag gewenst!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes met mooi papier !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These are both adorable! Thanks for playing along with Viva la Verve!

    BeantwoordenVerwijderen