vrijdag 9 oktober 2015

Tuesday Morning Sketches #321

Het was al lang geleden dat ik meedeed aan een schetsuitdaging bij Mojo Monday, maar dat ik meedeed bij Tuesday Morning Sketches is nóg langer geleden. Toen ik de schets van deze week zag, zag ik er meteen een huwelijkskaart in, door gebruik te maken van de leuke hartjesmal van Marianne Design (die redelijk nieuw is). Deze kaart was de eerste die ik gisteren maakte, de eerste van (en dit is een persoonlijk record!) 28 stuks! Ik (her)ontdekte de wereld van One Sheet Wonder kaarten, dat zijn handleidingen om je 6x6 inch papiertjes zo te snijden dat je van één dubbelzijdig papiertje 4 kaarten kan maken, dus op deze manier heb ik veel kaartjes gemaakt! En ik was gisteren bijna de hele dag vrij, ik had mijn huiswerk al netjes gedaan en hoefde pas om half 4 's middags naar school en was om 8 uur 's avonds weer thuis! Vandaag heb ik ook weer lekker veel tijd om te knutselen... :-)
Maar goed, genoeg gekletst, hier is de kaart die ik gemaakt heb naar aanleiding van de schets:

Gebruikte materialen:
-Stempel: Forever Friends
-Scrappapier & Snijmal: Marianne Design
-Houten ornamentje: Action
-Vellum

Ik vind deze kaart zelf zo erg leuk geworden, wat vinden jullie ervan?

Liefs,
Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Mooi ! Veel plezier nog .
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs gave kaart. toffe kleuren en dat hart is heel mooi! gaaf met mr & mrs eroverheen geplakt. heel tof gedaan. en leuk je nieuwe lay out op je site!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card! I love the sentiment on vellum!
    Thanks for playing along this week at Tuesday Morning Sketches!!
    Debbie (TMS DT)
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful wedding card! Love the Mr & Mrs vellum banner! Thanks for joining us this week at Tuesday Morning Sketches! Please play along again soon!

    BeantwoordenVerwijderen