vrijdag 30 oktober 2015

Serie #53 Stempelen met Stampin' Up

Vandaag laat ik jullie enkele kaarten zien in een serie die ik de afgelopen week maakte. Ik heb, sinds maandag, de Flower Shop van Stampin' Up (die stond al zo'n anderhalf jaar op mijn verlanglijstje) en gisteren ben ik naar de Kreadoe geweest (daar wilde ik al sinds mijn 14e heen) en daar kocht ik veel verschillende kleurtjes inkt (10 stuks) en ook nog wat andere spulletjes. Ik had al een aantal kaarten gemaakt met de bloemen en de kleuren die ik had en vanmorgen heb ik er nog twee bijgemaakt. Alle kaarten hebben dezelfde opzet, de bloemen (en in één kaart de sneeuwvlokken) als achtergrond gestempeld en eroverheen een tekststempel in het zwart. Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden.






Gebruikte stempels:
-Stampin' Up: Zoo Babies, Flower Shop en Sassy Salutations
 -My Favorite Things: sneeuwvlokken
-Marianne Design: Nederlandse tekst

En nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen, enerzijds heb ik wel zin in kaarten maken, maar ik heb ook zin om te haken en om te gaan lezen. Ik ga dus nog even nadenken over waar ik het meeste zin in heb... 

Liefs,

Mirjam


6 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk !! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zijn ze! Ik hoop morgen naar de Kreadoe te gaan voor de eerste keer!
    Fijn weekend!
    Meia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn stuk voor stuk heel leuk Mirjam!Mooie stempels en leuke kleuren :) Haken is ook super leuk en het is ook leuk voor de afwisseling denk ik, maar een goed boek ook ... succes met beslissen ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mirjam,
    je kaartjes zijn heel mooi. Als ik ze zo bekijk denk ik dat ik het mooier vind de tekst niet door de stempels heen te stempelen, zoals bij de tweede kaart.
    En lekker toch als je zin hebt in zoveel leuke dingen! Ik hou ook veel van lezen, heerlijk!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes, lekker afwisselend! En de kreadoe is altijd leuk! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze kaartjes vind ik echt heel leuk, zo fleurig met kleurtjes, ook ik kies voor de kaart met de niet bestempelde tekst. Je moet gewoon doen waar je zin in hebt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen