maandag 19 oktober 2015

Serie #52 Kerstkaartjes met Stampin' Up

Al hééél lang geleden won ik een prijsje bij het Stampin' Your Way Challenge Blog. De papiertjes die ik won hebben mij heel lang aan liggen staren, maar ik vond het zonde om ze te gebruiken. Maar ja, uiteindelijk zijn papiertjes daar wel voor! Daarom heb ik twee van de velletjes gepakt en in een aantal verschillende vakjes gesneden en met twee kleine (dubbelzijdige) velletjes heb ik vier kaartjes gemaakt, vier kerstkaartjes, want het was wel een beetje kerstpapier. In combinatie met de toffe kerst stempels van Vervestamps zijn ze echt heel tof geworden, tenminste dat vind ik! Wat vind jij?





Gebruikte materialen:
-Stempels: Vervestamps
-Kraftpapier en labelmal: Joy! Crafts
Scrappapier: Stampin' Up
-Sneeuwvlokken: Crealies
-Plakparels: Action
-Dymo lettertang
-Spellbinders

Liefs en nog een fijne avond!

Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Hoi Mirjam,
    dat is echt zoooo herkenbaar! Papier laten liggen omdat je het zonde vindt om te gebruiken. Ik heb daar ook 'last' van. Je kaartjes zijn weer mooi! En zo kunnen er nog meer mensen genieten van het mooie papier!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes zijn het geworden. En iets laten liggen omdat het zonde is? Nee juist dan wil ik het zo snel mogelijk gebruiken, want ik geniet er nog meer van als ik dan een kaartje heb. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mirjam ik vind het heel herkenbaar om DP te laten liggen omdat je het zonde vindt om te gebruiken, maar inderdaad ... daar is DP voor hihi ;) Je serie kerstkaarten zijn leuk geworden! Heerlijk winterse kleuren en ook een beetje stoer door het kraft ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan !! Ik herken het van het papier , heb ik ook soms !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh ze zijn prachtig! Dan zie ik mooi papier koop ik het en gebruik het inderdaad niet. Ga over 4 weken verhuizen dus benieuwd wat ik tegen kom haha

    Ĺiefs

    BeantwoordenVerwijderen