donderdag 15 oktober 2015

Serie #51 One Sheet Wonder

Ik maak de laatste tijd ongelooflijk veel series kaarten, vooral omdat ik me veel bezig houd met One Sheet Wonder, dus zoveel mogelijk kaarten maken uit één papiertje. Er zijn hier diverse templates voor beschikbaar, maar soms begin ik gewoon met het maken van 1 kaart en maak ik met de restjes papier andere kaarten. Vandaag laat ik zoiets zien. Ik kreeg van mijn schoonzus een velletje (dubbelzijdig) papier om een kaartje mee te maken, dat werden er 4! (oké, ik geef toe, ook nog een mini-restje van een vorige keer, toen mijn schoonzus en ik samen aan het knutselen waren). Ik ben verliefd op de kleurencombinatie rood/roze/zwart, ik vind het vooral heel stijlvol voor huwelijkskaarten.





Gebruikte materialen:
-Stempels: Joy! Crafts & Forever Friends
-Scrappapier: Carta Bella
-Kurken vogeltje: Xenos
-Plaksteentjes: Wibra
-Dymo lettertang
-Cardstock
-Spellbinders

Helaas is het de laatste tijd niet zulk mooi fotoweer, maar op zich zijn ze nog wel redelijk gelukt!
Het kleine restje is trouwens te zien op de derde kaart, het is het vlaggetje met hartjes. Ik wilde het eerst niet opplakken, maar ik had plaksteentjes opgeplakt en wilde ze daar toch niet hebben. Toen bleven er lijmvlekken zitten (ik plak de steentjes altijd extra goed vast met Tacky Glue) dus moest ik wel iets,

Liefs,
Mirjam


2 opmerkingen:

  1. Hoi Mirjam het is een super mooie serie geworden die je hebt gemaakt uit een vel DP en een stukje uit ander DP ;) De combinatie roze/zwart/rood is inderdaad heel stijlvol voor huwelijkskaarten :) Het restje op de derde kaart is een leuke oplossing voor de lijmvlek! Ik vind het vogeltje op de tweede kaart zo cute!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mirjam,
    het is ontzettend leuk om met 1 scrapvel een serie te maken. 1 keer gedaan en nu ik dit zie denk ik: moet ik binnenkort weer eens doen.
    Je kaartjes zijn mooi en die combi rood-zwart-roze is inderdaad prachtig.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen