woensdag 14 oktober 2015

Serie #50 Zwanger!

Afgelopen vrijdag ben ik bij de Action geweest, eigenlijk alleen om enveloppen te kopen en mooie verpakkingszakjes, maar je raadt het vast al, dat was niet het enige waarmee ik uit de winkel liep! Ze hebben namelijk supertoffe nieuwe papierblokken. Van elke soort papier zitten er vier velletjes op, twee met glitters en twee zonder. Ik houd niet zo van glitters, maar voor het prijsje hoefde ik de blokken echt niet te laten liggen. Ik kocht vier verschillende soorten en vandaag laat ik jullie een aantal kaarten zien die ik, met het blok dat het thema 'geboorte' heeft, heb gemaakt. Ik vind deze kaarten zelf allemaal erg leuk gevonden en kan niet echt een favoriet kiezen, maar jij misschien wel, dus laat het me weten welke je het mooist vind!



Gebruikte materialen:
-Stempels: Joy! Crafts & Marianne Design
-Scrappapier: Action
-Kraftpapier: Joy! Crafts
-Kurken letters: Xenos
-Cardstock

Liefs,
Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Hihihi, ik ben vanmorgen de stad even in geweest. En je gelooft het niet, ik ben niet bij Action, Wibra of Xenos geweest. Echt niet! Dat gebeurt bijna nooit, maar ik kon de verleiding weerstaan.
    Alleen heel jammer, nu ik deze papierblokjes zie....Super.
    En je kaartjes zijn erg leuk. De tweede springt er voor mij uit!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Drie super schattige kaarten Mirjam! Ik vind de tweede het mooiste uit deze serie :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg, je kaartjes! Ik vind de middelste het mooiste! Ik kan ook nooit de Action uitlopen met alleen hetgeen dat ik 'moest' hebben. Altijd nog even bij de knutsels neuzen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh wat weer een mooie kaartjes!
    Echt leuk die nieuwe papiertjes zeg.
    Hele mooie serie.

    BeantwoordenVerwijderen