maandag 12 oktober 2015

Serie #49 We denken aan je

Laatst kreeg ik een opdracht van een klant. Leuk en spannend tegelijk, want wat als het nu eens niet goed is? Ik kreeg de vraag om een stoere mannenkaart te maken met de tekst 'we denken aan je'. Ik besloot om drie versies te maken zodat de klant kon kiezen. De andere twee kaartjes konden dan natuurlijk gewoon in de webshop geplaatst worden! Deze drie kaartjes maakte ik:



Gebruikte materialen:
-Scrappapier: Joy! Crafts (hout) en Authentique (overige)
-Plaksteentjes: Wibra
-Dymo lettertang
-Spellbinders stansen.

Uiteindelijk koos de klant de bovenste kaart, dat was ook de eerste ik maakte, maar dat maakt de andere twee niet overbodig ;-)

Welke zou jij gekozen hebben?

Liefs,
Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke mannenkaartjes!
    Ik vind de bovenste ook het mooist.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes die altijd handig zijn om in voorraad te hebben. Ik vind de eerste ook het mooist!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mirjam het zijn drie heel stoere kaarten geworden! Ik vind de eerste ook het mooiste :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een echte leuke stoere mannenkaart, rechttoe rechtaan, perfect!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen