donderdag 1 oktober 2015

Serie #48 Kerst

Omdat ik de afgelopen week weinig gehaakt heb laat ik vandaag wat kaartjes zien die ik al een tijdje geleden maakte. Het zijn een aantal kerstkaarten, gemaakt met het leuke kerstpapier van Marianne Design. Verder kan ik jullie vertellen dat morgen de webshop officieel open gaat en ik vandaag dus erg druk ben met het uitzoeken van foto's en coderen van kaartjes!





Gebruikte materialen:
-Stempels: Vervestamps
-Scrappapier: Marianne Design
-Snijmallen: spellbinders, Nellie Snellen en Joy! Crafts
-Washi tape: HEMA
-Sterretjespons: Action
-Houten sterren: Xenos
-Fineliner


Liefs,
Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Super mooie serie kerstkaarten Mirjam! Super leuk dat de webshop morgen opengaat! Heel veel succes met alle regeldingetjes :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker stoere kaarten Mirjam!
    Mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaartjes!
    Mooi papiertjes ook weer.
    Ben benieuwd naar jullie webshop, maar daar horen en zien we morgen vast meer over ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi papier worden verwerkt tot mooie kaartjes.
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen